sobota, 1 lutego 2014

Photo Book Challenge | Dzień #1

Photo Book Challenge to wyzwanie, na które natknęłam się na pewnym blogu i pomyślałam, że też spróbuję wziąć w nim udział. No bo - czemu nie?

Wyzwanie polega na robieniu zdjęć, które codziennie zamieszczamy na blogu, a ich tematyka może być bardzo różnorodna, byle była związana z książkami.

Więc... TADA!


Dzień pierwszy: przedstaw się.

Mam na imię Ania i jestem straszliwym molem książkowym. Studiuję polonistykę ze specjalnością edytorską i mam fisia na punkcie typografii. W przerwie miedzy nauką, a czytaniem zajmuję się głównie nagrywaniem recenzji, uczeniem innych angielskiego, graniem na gitarze, robieniem na drutach i rozwijaniem swoich licznych obsesji. A ponieważ zwykle robię zdjęcia, zamiast do nich pozować, bardzo trudno znaleźć takie, na którym byłaby jakaś bardziej aktualna wersja mnie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz