niedziela, 24 listopada 2013

Goodreads Book Challange


Póki co, na liście przeczytanych w tym roku książek, znajduje się 45 pozycji, co przy ilości różnych zajęć jest dość sporą liczbą, jednak wciąż jestem o 8 do tyłu. Mam nadzieję, że uda mi się pochłonąć ten stosik, jak tylko skończy się listopad, w końcu każdą z nich przeczytałam już przynajmniej w 1/3.

Stosik zawiera:

1. Niedokończone opowieści - J.R.R. Tolkien
2. Igrzyska śmierci - Suzanne Collins
3. Player one - Ernest Cline
4. Sezon Burz (Wiedźmin #8) - Andrzej Sapkowski
5. Mitologia Słowian - Aleksander Gieysztor
6. Świat czarownic - Andre Norton
7. J.R.R. Tolkien. Wizjoner i marzyciel - Humprey Canperter
8. 1Q84 (tom 3) - Haruki Murakami

Może uda mi się dobić do 60 przeczytanych książek, ponieważ jeszcze w formie audiobooka słucham "The Fault in Our Stars" Johna Greena. Trzymajcie kciuki, grudzień będzie pracowitym miesiącem!

2 komentarze:

  1. Ja ambitnie zaznaczyłam wyzwanie na 100 książek i wciąż brakuje mi 8 czy 9.. Nie wiem jak podołam, ale bardzo bym nie chciała zawalić :D
    Powodzenia Tobie i sobie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, 100 książek wciąż jest poza moim zasięgiem... Nie mam problemu z dobiciem do 50, a w tym roku pewnie ze spokojem przeczytałabym te 60 gdyby nie to, że listopad kompletnie miałam wyłączony z czytelniczego życia przez NaNoWriMo. Ale nie poddam się, w końcu dopiero 7 grudnia!

      Też Ci życzę powodzenia :D

      Usuń